• 07-06-2009, 16:08:13
    #46
    Evet, google kapanmaz ama. Youtube içinde kapanmaz diyorlardı. kafaya kapatmayı koyan birileri varsa bunu elbet beceriyorlar. Ülkemizde bu olay çok oluyor KARALAMA.. Suçsuz insanları suçlu gibi göstermeyi seviyoruz. Huyumuz kurusun
  • 07-06-2009, 16:08:18
    #47
    ttnet kapatırsa ki olmaz böyle birşey yemez olursada ttnetarama.com arkadaşın dediği gibi
  • 07-06-2009, 16:10:05
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yepyeni bir saha açılmış gibi olurdu. İmparatorluk yıkılır gibi bir şey olurdu ve yeniden yapılanma sürecine girerdik.
  • 07-06-2009, 16:12:47
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Biz niye kaybedelim google kaybeder google'a bu kadar bağımlı olmayın yahu biz Türk'ler ekmeğimizi taş'tan çıkarırız ...
  • 07-06-2009, 16:37:05
    #50
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aç kalırdık
    güzel
  • 07-06-2009, 16:45:11
    #51
    yeni bir arama motoru yazardım
  • 07-06-2009, 17:21:03
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yahoo ya ağırlık verirdim.
  • 07-06-2009, 17:22:59
    #53
    Bu şey gibi Oldu.. Digiturk

    -Digiturk olmasa ne olurdu?
    -Hayatımız kararırdı.

    Halbuki bişey olmaz


    Yahoo ve Bing var.
  • 07-06-2009, 18:58:58
    #54
    Halamın bıyıkları olsa amcam olurdu.