• 27-09-2010, 21:15:49
    Eskiden google mu vardı ?
  • 27-09-2010, 21:21:04
    Biri gider biri gelir.
  • 27-09-2010, 21:23:48
    Misafir
    yahoo ya gecerdim.
  • 27-09-2010, 22:30:05
    Üyeliği durduruldu
    Horoz keserdim.
  • 27-09-2010, 23:27:40
    Taşınırdım.. Diyormuşum
    Ne yapıcaz Gaaglo.com vb isimde çakma google çıkar. Proxy ile çalışan Sayfaya girince 10 popup felan açılır heralde
  • 27-09-2010, 23:30:38
    Kazarız tüneli gireriz ktunnel var vtunnel var rtunnel açardık bizde