Selamlar,
Ödemeleri almam için bir garanti bankası hesabı açtırmayı düşünüyorum.
vadesiz olarak sadece eft havale v.s olacak kullanan varmı bana önerdiler garantiyi nasıldır ( - ) yönleri nelerdir ( + ) yönleri nelerdir aydınlatırsanız memnun olurum.
Sevgiler,
Garanti Bankası Kimde Var ?? Sorum var
10
●743
- 06-06-2009, 11:08:47Altı üstü hesap açtıracaksınız ne gibi artı eksi olabilir ki ?
Havaleler geç geliyor EFT ler bazen hiç gelmiyor gibi şikayetler mi duymayı bekliyorsunuz ?
Zannedende 100.000 TL kredi alıcaksınız banka nasıl kolaylık yapar artıları eksileri nelerdir diye soruyosunuz zanneder...
Açtırın gitsin hesap... - 06-06-2009, 11:16:19Eft 2.20 TL
Havale 0.80 TL
+ yıllık 60 TL hesap işletim ücreti (bundan 2 adet faturayı otomatik ödeme talimatına bağlarsan yırtıyorsun)
+ 28 TL sigorta poliçe bilmemnesi (bundan kurtuluş yok)
Yani garantide hizmet iyi ama soygun yapıyorlar.
İngbank havale-eft ücretsiz, hesap işletim ücretide almıyorlarmış sanırım ona bir bak istersen.
<konudışı>karaburun'da neredesin?</konudışı> - 06-06-2009, 11:23:14Üyeliği durdurulduİş Bankası'nın nesinden memnun değilsiniz ?pixaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2009, 14:14:52https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...a-yontemi.htmlpixaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle