• 06-06-2009, 10:48:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,

    Ödemeleri almam için bir garanti bankası hesabı açtırmayı düşünüyorum.

    vadesiz olarak sadece eft havale v.s olacak kullanan varmı bana önerdiler garantiyi nasıldır ( - ) yönleri nelerdir ( + ) yönleri nelerdir aydınlatırsanız memnun olurum.

    Sevgiler,
  • 06-06-2009, 11:08:47
    #2
    Altı üstü hesap açtıracaksınız ne gibi artı eksi olabilir ki ?
    Havaleler geç geliyor EFT ler bazen hiç gelmiyor gibi şikayetler mi duymayı bekliyorsunuz ?

    Zannedende 100.000 TL kredi alıcaksınız banka nasıl kolaylık yapar artıları eksileri nelerdir diye soruyosunuz zanneder...

    Açtırın gitsin hesap...
  • 06-06-2009, 11:14:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Banka konularında kanımca fikir ve görüş almak gerekiyor bende onu yapıyorum iş bankası hesabı açtırdım hiç ama hiç memnun değilim binpişmanım o yüzden görüşlerinize başvurdum.
  • 06-06-2009, 11:16:19
    #4
    Eft 2.20 TL
    Havale 0.80 TL
    + yıllık 60 TL hesap işletim ücreti (bundan 2 adet faturayı otomatik ödeme talimatına bağlarsan yırtıyorsun)
    + 28 TL sigorta poliçe bilmemnesi (bundan kurtuluş yok)

    Yani garantide hizmet iyi ama soygun yapıyorlar.
    İngbank havale-eft ücretsiz, hesap işletim ücretide almıyorlarmış sanırım ona bir bak istersen.


    <konudışı>karaburun'da neredesin?</konudışı>
  • 06-06-2009, 11:23:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    pixaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka konularında kanımca fikir ve görüş almak gerekiyor bende onu yapıyorum iş bankası hesabı açtırdım hiç ama hiç memnun değilim binpişmanım o yüzden görüşlerinize başvurdum.
    İş Bankası'nın nesinden memnun değilsiniz ?
  • 06-06-2009, 11:32:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Eft yaparken zorlanıyorum karışık ne bileyim aklıma yatmadı o bankayı beceremedim ben .

    k.dışı> @TaGo Polis karakolundan
  • 06-06-2009, 12:26:57
    #7
    Ben memnunum. Backdoor'un konusunu okursan, ücretsiz eft yapıyorsun. Havale 0.80.

    Yıllık hesap işlem ücreti kesiyor. 6 ayda bir kez. O kötü. Ama parayı o ücrete kaptırmamak için nesine.com'a aktarıyorum. Lazım olunca hemen ordan çekiyorum ve parayı harcıyorum
  • 06-06-2009, 13:59:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yukarıda bir arkadaş

    Eft 2.20 TL
    Havale 0.80 TL

    Olarak söylemişti
  • 06-06-2009, 14:14:52
    #9
    pixaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda bir arkadaş
    Eft 2.20 TL
    Havale 0.80 TL
    Olarak söylemişti
    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...a-yontemi.html