pixaturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka konularında kanımca fikir ve görüş almak gerekiyor bende onu yapıyorum iş bankası hesabı açtırdım hiç ama hiç memnun değilim binpişmanım o yüzden görüşlerinize başvurdum.
İş Bankası'nın nesinden memnun değilsiniz ?