Eft 2.20 TL
Havale 0.80 TL
+ yıllık 60 TL hesap işletim ücreti (bundan 2 adet faturayı otomatik ödeme talimatına bağlarsan yırtıyorsun)
+ 28 TL sigorta poliçe bilmemnesi (bundan kurtuluş yok)
Yani garantide hizmet iyi ama soygun yapıyorlar.
İngbank havale-eft ücretsiz, hesap işletim ücretide almıyorlarmış sanırım ona bir bak istersen.
<konudışı>karaburun'da neredesin?</konudışı>