Ben memnunum. Backdoor'un konusunu okursan, ücretsiz eft yapıyorsun. Havale 0.80.

Yıllık hesap işlem ücreti kesiyor. 6 ayda bir kez. O kötü. Ama parayı o ücrete kaptırmamak için nesine.com'a aktarıyorum. Lazım olunca hemen ordan çekiyorum ve parayı harcıyorum