• 07-11-2023, 21:48:07
    #1
    Selam beklentimi yüksek tutarak bugün Atatürk filmine gittim. Gitmeyen arkadaşlar varsa mutlaka gitsinler, atmosferi olsun oyunculuklar olsun oldukça iyi. Gidenler varsa filmde etkilendikleri, dikkat ettikleri detayları yazabilirler 2. filmde ocakta çıkacakmış o daha hareketli olur diye düşünüyorum. Bu bölüm biraz daha plan aşaması ve Atatürk'ün hayatı olduğu için durgundu.
  • 07-11-2023, 21:52:17
    #2
    hocam bütün spolieri verdiniz
  • 07-11-2023, 22:21:18
    #3
    Gittik kadar olduk hocam, teşekkürler.
  • 07-11-2023, 22:30:25
    #4
    EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bütün spolieri verdiniz
    yok valla hiç bişey demedim 😄😄 fragmanda da var dediklerim
  • 07-11-2023, 22:44:30
    #5
    Gidip gitmeme konusunda kararsızım evde çekirdek kola yapıp izlemek var birde sinemada izlemek var beklesem mi gitsem mi
  • 07-11-2023, 22:45:27
    #6
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidip gitmeme konusunda kararsızım evde çekirdek kola yapıp izlemek var birde sinemada izlemek var beklesem mi gitsem mi
    ses olayı için bile gidilir hocam, atmosferi daha iyi yansıtıyor
  • 07-11-2023, 22:47:49
    #7
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ses olayı için bile gidilir hocam, atmosferi daha iyi yansıtıyor
    doğru söylüyorsun sinema ortamını unuttum yarın gideyim bi değişiklik olsun
  • 07-11-2023, 23:04:38
    #8
    Disney+'a iki çift laf söyleyemeyenlerin filmine gitmeyi düşünmüyorum. Ben buradan devam:


    https://www.youtube.com/watch?v=CMsc2O9qVNA
  • 07-11-2023, 23:39:20
    #9
    Ben tam duyguyu ilk bölümde geçiremediklerini düşünüyorum dizi olsa çok iyi olurdu doya doya izlerdik çok hızlı atlanmış sahneler