2. filmde ocakta çıkacakmış o daha hareketli olur diye düşünüyorum. Bu bölüm biraz daha plan aşaması ve Atatürk'ün hayatı olduğu için durgundu.
Atatürk filmine gittiniz mi?
9
●342
- 07-11-2023, 21:48:07Selam beklentimi yüksek tutarak bugün Atatürk filmine gittim. Gitmeyen arkadaşlar varsa mutlaka gitsinler, atmosferi olsun oyunculuklar olsun oldukça iyi. Gidenler varsa filmde etkilendikleri, dikkat ettikleri detayları yazabilirler
2. filmde ocakta çıkacakmış o daha hareketli olur diye düşünüyorum. Bu bölüm biraz daha plan aşaması ve Atatürk'ün hayatı olduğu için durgundu.
- 07-11-2023, 22:30:25yok valla hiç bişey demedim 😄😄 fragmanda da var dediklerimEmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2023, 22:45:27ses olayı için bile gidilir hocam, atmosferi daha iyi yansıtıyortunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2023, 22:47:49doğru söylüyorsun sinema ortamını unuttum yarın gideyim bi değişiklik olsunesrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2023, 23:04:38Disney+'a iki çift laf söyleyemeyenlerin filmine gitmeyi düşünmüyorum. Ben buradan devam:
https://www.youtube.com/watch?v=CMsc2O9qVNA - 07-11-2023, 23:39:20Ben tam duyguyu ilk bölümde geçiremediklerini düşünüyorum dizi olsa çok iyi olurdu doya doya izlerdik çok hızlı atlanmış sahneler