esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ses olayı için bile gidilir hocam, atmosferi daha iyi yansıtıyor
doğru söylüyorsun sinema ortamını unuttum yarın gideyim bi değişiklik olsun