tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidip gitmeme konusunda kararsızım evde çekirdek kola yapıp izlemek var birde sinemada izlemek var beklesem mi gitsem mi
ses olayı için bile gidilir hocam, atmosferi daha iyi yansıtıyor