Selam beklentimi yüksek tutarak bugün Atatürk filmine gittim. Gitmeyen arkadaşlar varsa mutlaka gitsinler, atmosferi olsun oyunculuklar olsun oldukça iyi. Gidenler varsa filmde etkilendikleri, dikkat ettikleri detayları yazabilirler 2. filmde ocakta çıkacakmış o daha hareketli olur diye düşünüyorum. Bu bölüm biraz daha plan aşaması ve Atatürk'ün hayatı olduğu için durgundu.