Anket R10 Sözlük Açılmalı Mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 35
R10 Sözlük Açılmalı Mı?
Evet
%40,00 (14 Oy)
Hayır
%60,00 (21 Oy)
  • 04-11-2023, 02:14:02
    #1
    Geçen haftalarda (sanırım 1 ay olmuştur) yeşilli sözlüğe üye oldum ama 20 binli sıralardan aşağıya düşemedik her gün girmemize rağmen. Bu arada da boş kaldığım vakitlerde sitenin aynısını modüler bir yapıda kodladım düşünün yani boş vakitlerimde hobi süresince ben sitenin aynısını kodladım ama hala bekleme sırasında bir arpa boyu yol alıp sıra gelmedi. R10'un da sözlük kısmı olsa daha önce açılan blog kısmı gibi çok faydalı olabileceğine inanıyorum. İstenirse kendi kodladığımda da revize edip kodlarını yönetimle paylaşabilirim.

    Sözlük scripti çalışmam:
    https://sozluk.webasistan.com.tr
  • 04-11-2023, 02:16:30
    #2
    Eski köye yeni adet Ing den
    • yekincix
    • Tekgul
    yekincix ve Tekgul bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-11-2023, 02:18:11
    #3
    Burdaki katı kurallara rağmen yöneticilere zorluk yaşatan bir dünya üye var hocam sözlüğü düşünemiyorum bile şu an ki moderasyon ekibinin en az 2 katı orda olması gerek. Baya külfetli iş. Zaten olacak bişey olsa coşkun bey çoktan yapardı
  • 04-11-2023, 02:20:26
    #5
    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu normal sözlük olayından çok daha farklı açılan konularda bile ekşi sözlük alınacaktır yazıyor, pek aynı kategori sayılmaz yani bence
  • 04-11-2023, 02:21:19
    #6
    r10 kitlesi 2 3 4. platformlara bölünür aktiflik azalır diye düşünüyorum. Forumu sözlük olarak kullanan da var, sçzlük sanan da. Sadece forum kısmı yeterli bence.
    • kriptorehberin
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-11-2023, 04:02:56
    #7
    Hayır.
  • 04-11-2023, 09:09:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    webasistan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen haftalarda (sanırım 1 ay olmuştur) yeşilli sözlüğe üye oldum ama 20 binli sıralardan aşağıya düşemedik her gün girmemize rağmen. Bu arada da boş kaldığım vakitlerde sitenin aynısını modüler bir yapıda kodladım düşünün yani boş vakitlerimde hobi süresince ben sitenin aynısını kodladım ama hala bekleme sırasında bir arpa boyu yol alıp sıra gelmedi. R10'un da sözlük kısmı olsa daha önce açılan blog kısmı gibi çok faydalı olabileceğine inanıyorum. İstenirse kendi kodladığımda da revize edip kodlarını yönetimle paylaşabilirim.

    Sözlük scripti çalışmam:
    https://sozluk.webasistan.com.tr
    Script güzel olmuş bizimle de paylaşmanız güzel olabilirdi
  • 04-11-2023, 10:04:47
    #9
    yok