Konu
sozluk.r10.net olsa güzel olmaz mıydı?
04-11-2023, 02:21:19
#6
Misafir
r10 kitlesi 2 3 4. platformlara bölünür aktiflik azalır diye düşünüyorum. Forumu sözlük olarak kullanan da var, sçzlük sanan da. Sadece forum kısmı yeterli bence.