Geçen haftalarda (sanırım 1 ay olmuştur) yeşilli sözlüğe üye oldum ama 20 binli sıralardan aşağıya düşemedik her gün girmemize rağmen. Bu arada da boş kaldığım vakitlerde sitenin aynısını modüler bir yapıda kodladım düşünün yani boş vakitlerimde hobi süresince ben sitenin aynısını kodladım ama hala bekleme sırasında bir arpa boyu yol alıp sıra gelmedi. R10'un da sözlük kısmı olsa daha önce açılan blog kısmı gibi çok faydalı olabileceğine inanıyorum. İstenirse kendi kodladığımda da revize edip kodlarını yönetimle paylaşabilirim.
Sözlük scripti çalışmam:
https://sozluk.webasistan.com.tr
Script güzel olmuş bizimle de paylaşmanız güzel olabilirdi