Burdaki katı kurallara rağmen yöneticilere zorluk yaşatan bir dünya üye var hocam sözlüğü düşünemiyorum bile şu an ki moderasyon ekibinin en az 2 katı orda olması gerek. Baya külfetli iş. Zaten olacak bişey olsa coşkun bey çoktan yapardı