Konu
sozluk.r10.net olsa güzel olmaz mıydı?
04-11-2023, 02:18:11
#3
Misafir
Burdaki katı kurallara rağmen yöneticilere zorluk yaşatan bir dünya üye var hocam sözlüğü düşünemiyorum bile şu an ki moderasyon ekibinin en az 2 katı orda olması gerek. Baya külfetli iş. Zaten olacak bişey olsa coşkun bey çoktan yapardı