• 31-10-2023, 15:01:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten bu insanlara değer kıymet vermemek lazım.
    Geçenlerde bir konu actım müşteriye yansıtmadıgım için 50 yorum yazılacak 50 tl dedim ve fiyatların düşük oldugunu belirtenler oldu artık müşteriye yansıtıyorum.
    Dün yine lazım oldu konu actım 100 yorum 200 tl verilecek yani 50 yorum 100 TL ve ögrencilere destek olmayı seviyorum azda olsa ondan dolayı forumdaki küçükte olsa kazanan kişiler yazarsa vermiyorum sadece ögrenciler yazdım konuya.

    1 tanesi yazdı verdim sabah oldu cevab bile vermedi işi başkasına veriyorum dediğim halde.
    2. kişiye verdim yazıyorum yazıyorum diye diye bu saat oldu hala yok cevab onada başkasına veriyorum bu saatte kadar yapmadın yapmazsın zaten dedim cevab vermedi.
    3. kişiye verdim gitti yapay zekaya yazdırmaya kalmıs bir de bana soruyor iyimi böyle diye sonrada iddialasıyor hangi yapy zeka hadi bakalım diye

    Arkadaslar gerçekten 10 kelime 50 tane "işlerinde çok başarılı bir işletme ahmet bey güler yüzlü implat tedavisi yaptırdım teşekkürler" gibi 50 yoruma 100 tl azmı yoksa bizde bir hatamı var yazmak isteyenin 20 dakikasını almaz diye düşünüyorum ama neden bu insanlar böyle
  • 31-10-2023, 15:06:29
    #2
    Daha yüksek fiyatlı işveren bulmuştur, Aslında cevabı basit. 😊
  • 31-10-2023, 15:08:31
    #3
    Aldatıcı fake iş yapıp, aldatıcı olmayan temiz iş beklememek lazım.
  • 31-10-2023, 15:12:00
    #4
    Selam olsun,

    Yani sizin için "havaya atılan" bir para olabilir lakin bir öğün yemek yenmez o rakama.
    50 TL 100 TL artık para yerine geçmiyor.

    Elbette size tamam diyerek yapmayanlardan bahsetmiyorum zira o başka bir şey.
    50 100 artık birine iş yap denilerek verilecek bir para değil, kimsenin kazanayım dediği rakamlar değil.
    Sakın bu işe 10.000 TL vermek lazım gibi bir şey anlamayın, durumun sizinle direkt olarak bir ilgisi yok.
    Anlatmak istediğim şey paranın bir değeri yok.

    Geçen usta çağırdım ufak tefek işler var. Gelmem dedi.
    En fazla 500 700 Tutar 10.000 lik iş beklerim diyor.
    Kızamıyorum da bugün gelse işlerimi halletse aldığı para ile bir kilo eti anca alır.
    E yapacağı iş o kadarlık 30.000 verecek halim yok diyorsun kendin yapmaya başlıyorsun.
    Bu dönem bu angarya işler genelde işverene kalarak ilerleyecek.
  • 31-10-2023, 15:19:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Yani sizin için "havaya atılan" bir para olabilir lakin bir öğün yemek yenmez o rakama.
    50 TL 100 TL artık para yerine geçmiyor.

    Elbette size tamam diyerek yapmayanlardan bahsetmiyorum zira o başka bir şey.
    50 100 artık birine iş yap denilerek verilecek bir para değil, kimsenin kazanayım dediği rakamlar değil.
    Sakın bu işe 10.000 TL vermek lazım gibi bir şey anlamayın, durumun sizinle direkt olarak bir ilgisi yok.
    Anlatmak istediğim şey paranın bir değeri yok.

    Geçen usta çağırdım ufak tefek işler var. Gelmem dedi.
    En fazla 500 700 Tutar 10.000 lik iş beklerim diyor.
    Kızamıyorum da bugün gelse işlerimi halletse aldığı para ile bir kilo eti anca alır.
    E yapacağı iş o kadarlık 30.000 verecek halim yok diyorsun kendin yapmaya başlıyorsun.
    Bu dönem bu angarya işler genelde işverene kalarak ilerleyecek.
    Hocam anlıyorum piyasanın durumu gerçekten cok kötü ama o 200 tl'yi bulamayanlarda var ve bir ögrencinin 15 dk da 200 tl kazanması bulunmaz bir nimet bence zaten biz yorumu 10 liraya caglıyoruz bu sektör için bu fiyata bulunmaz bir nimet forumda aksama kadar 50 lira kazanamayanlar var bakın ben bu gün daha 35 liralık takipçi alınmıs siteden tamam yani ne kadar o para birsey etmesede yapılacak olan işe göre fazla bile tarlada yevmiyeci calıstırıyoruz 8 saat 500 lira ödüyor babam ekonomiyle verilen işi karıstırmayalım sizin bahsettiğiniz ekonomik bir durum. Yapmıyacaksa yapamam desin sallamasınlar
  • 31-10-2023, 15:52:24
    #6
    Hocam üni öğrencisiyim. Eğer olurda yine yorum yazma lazım olursa bana ulaşın oda arkadaşımla yapayım hemen.
  • 31-10-2023, 16:37:04
    #7
    iletişim kurarken bundan sonra 0 samimiyetle yaklaşım göster. Mesela tüm ayrıntılar ilanda mevcuttur diyerek ilan linkiyle yanıt verebilirsin.
  • 31-10-2023, 16:51:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    K4R4H4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam üni öğrencisiyim. Eğer olurda yine yorum yazma lazım olursa bana ulaşın oda arkadaşımla yapayım hemen.
    Olur ama ben sürekli bilerek konu acıyorum sürekli farklı kişiler faydalansın diye
    ermont adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletişim kurarken bundan sonra 0 samimiyetle yaklaşım göster. Mesela tüm ayrıntılar ilanda mevcuttur diyerek ilan linkiyle yanıt verebilirsin.
    Evet öyle olmak lazım sanırım hocam