Selam olsun,

Yani sizin için "havaya atılan" bir para olabilir lakin bir öğün yemek yenmez o rakama.
50 TL 100 TL artık para yerine geçmiyor.

Elbette size tamam diyerek yapmayanlardan bahsetmiyorum zira o başka bir şey.
50 100 artık birine iş yap denilerek verilecek bir para değil, kimsenin kazanayım dediği rakamlar değil.
Sakın bu işe 10.000 TL vermek lazım gibi bir şey anlamayın, durumun sizinle direkt olarak bir ilgisi yok.
Anlatmak istediğim şey paranın bir değeri yok.

Geçen usta çağırdım ufak tefek işler var. Gelmem dedi.
En fazla 500 700 Tutar 10.000 lik iş beklerim diyor.
Kızamıyorum da bugün gelse işlerimi halletse aldığı para ile bir kilo eti anca alır.
E yapacağı iş o kadarlık 30.000 verecek halim yok diyorsun kendin yapmaya başlıyorsun.
Bu dönem bu angarya işler genelde işverene kalarak ilerleyecek.