Hocam üni öğrencisiyim. Eğer olurda yine yorum yazma lazım olursa bana ulaşın oda arkadaşımla yapayım hemen.
Olur ama ben sürekli bilerek konu acıyorum sürekli farklı kişiler faydalansın diye
iletişim kurarken bundan sonra 0 samimiyetle yaklaşım göster. Mesela tüm ayrıntılar ilanda mevcuttur diyerek ilan linkiyle yanıt verebilirsin.
Evet öyle olmak lazım sanırım hocam