Selam olsun,
Yani sizin için "havaya atılan" bir para olabilir lakin bir öğün yemek yenmez o rakama.
50 TL 100 TL artık para yerine geçmiyor.
Elbette size tamam diyerek yapmayanlardan bahsetmiyorum zira o başka bir şey.
50 100 artık birine iş yap denilerek verilecek bir para değil, kimsenin kazanayım dediği rakamlar değil.
Sakın bu işe 10.000 TL vermek lazım gibi bir şey anlamayın, durumun sizinle direkt olarak bir ilgisi yok.
Anlatmak istediğim şey paranın bir değeri yok.
Geçen usta çağırdım ufak tefek işler var. Gelmem dedi.
En fazla 500 700 Tutar 10.000 lik iş beklerim diyor.
Kızamıyorum da bugün gelse işlerimi halletse aldığı para ile bir kilo eti anca alır.
E yapacağı iş o kadarlık 30.000 verecek halim yok diyorsun kendin yapmaya başlıyorsun.
Bu dönem bu angarya işler genelde işverene kalarak ilerleyecek.
Hocam anlıyorum piyasanın durumu gerçekten cok kötü ama o 200 tl'yi bulamayanlarda var ve bir ögrencinin 15 dk da 200 tl kazanması bulunmaz bir nimet bence zaten biz yorumu 10 liraya caglıyoruz bu sektör için bu fiyata bulunmaz bir nimet forumda aksama kadar 50 lira kazanamayanlar var bakın ben bu gün daha 35 liralık takipçi alınmıs siteden tamam yani ne kadar o para birsey etmesede yapılacak olan işe göre fazla bile tarlada yevmiyeci calıstırıyoruz 8 saat 500 lira ödüyor babam ekonomiyle verilen işi karıstırmayalım sizin bahsettiğiniz ekonomik bir durum. Yapmıyacaksa yapamam desin sallamasınlar