• 30-10-2023, 02:47:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2020 Ege Denizi Depremi, 30 Ekim 2020 günü Türkiye saati ile 14.51'de, merkez üssü Yunanistan'ın Sisam Adası açıklarında İzmir'in Seferihisar ilçesine 23 km mesafede bulunan, yerin 16,58 km altında 6,9 Mw büyüklüğünde meydana gelen ve yaklaşık 16 saniye süren depremdir.
    Depremde 117 kişi hayatını kaybetti.

    Çok zor bir durum. Allah geride kalanlara sağlık ve sabır verir umarım.

    Bu olayların üstünden gün geçtikçe unutuluyor ama sürekli yıllar içerisinde tekrarlanıyor ne yazık ki.
  • 30-10-2023, 02:50:12
    #2
    6,9 büyüklüğünde ve 16 saniye süren depremde 117 kişi nasıl hayatını kaybetti
    daha düşüğü hatayda kastamonu da oldu binlerce ölü çıktı
  • 30-10-2023, 02:51:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6,9 büyüklüğünde ve 16 saniye süren depremde 117 kişi nasıl hayatını kaybetti
    daha düşüğü hatayda kastamonu da oldu binlerce ölü çıktı
    https://www.google.com/amp/s/www.yen...si-dinmedi/amp
    İlgili haber.
  • 30-10-2023, 03:09:46
    #4
    O Depremi yaşayan birisi olarak aklıma geldikçe duygulanıyorum&ağlıyorum.
    • AnaBayin
    • mdenz
    AnaBayin ve mdenz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 30-10-2023, 03:50:44
    #5
    Çok büyük bir depremdi ayakta duramadık, duvarların gibi kağıt sallandığı halen daha gözümün önüne geliyor.
  • 30-10-2023, 04:04:29
    #6
    R10 Sigortacısı
    Çok zor günlerdi. Bir anda her şeyini kaybetti bir çok insan. Bir mahalle yok oldu bildiğiniz.
  • 30-10-2023, 10:29:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O Depremi yaşayan birisi olarak aklıma geldikçe duygulanıyorum&ağlıyorum.
    Çok geçmiş olsun hocam. Oldukça kötü bir durum. Allah yardımcınız olsun.
    webkaplani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyük bir depremdi ayakta duramadık, duvarların gibi kağıt sallandığı halen daha gözümün önüne geliyor.
    Çok geçmiş olsun hocam. Ölü sayısı doğru mu bilmiyorum ama oldukça psikolojiyi etkileyici bir deprem olmuş.
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok zor günlerdi. Bir anda her şeyini kaybetti bir çok insan. Bir mahalle yok oldu bildiğiniz.
    Çok geçmiş olsun hocam. O psikoloji o yaşanmışlık derken oldukça haklısınız. Umarım tekrarı olmaz.