O Depremi yaşayan birisi olarak aklıma geldikçe duygulanıyorum&ağlıyorum.
Çok geçmiş olsun hocam. Oldukça kötü bir durum. Allah yardımcınız olsun.
Çok büyük bir depremdi ayakta duramadık, duvarların gibi kağıt sallandığı halen daha gözümün önüne geliyor.
Çok geçmiş olsun hocam. Ölü sayısı doğru mu bilmiyorum ama oldukça psikolojiyi etkileyici bir deprem olmuş.
Çok zor günlerdi. Bir anda her şeyini kaybetti bir çok insan. Bir mahalle yok oldu bildiğiniz.
Çok geçmiş olsun hocam. O psikoloji o yaşanmışlık derken oldukça haklısınız. Umarım tekrarı olmaz.