Konu
İzmir Depremi'nden 3 Yıl Geçti.
30-10-2023, 04:04:29
#6
white35
R10 Sigortacısı
Çok zor günlerdi. Bir anda her şeyini kaybetti bir çok insan. Bir mahalle yok oldu bildiğiniz.