Konu
İzmir Depremi'nden 3 Yıl Geçti.
30-10-2023, 03:50:44
#5
webkaplani
Çok büyük bir depremdi ayakta duramadık, duvarların gibi kağıt sallandığı halen daha gözümün önüne geliyor.