AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konu sahibine gelecek olursak iyi ki görmüşsün +18 olduğunu okuduğumda beynimde sular fışkırdı ya abi dediğin insan bir de valla insanın o anda yanlış olay yapması herşey bir ana bağlı ama sakin ol psikologla konuş olmadı kendini bir hava almaya çıkar ve sakin kalmaya çalış

