geçmiş olsun hocam.2 defa aldatıldım malasef,ne hissetigini çok iyi anlıyorum.en azından evlenmeden önce ortaya çıktı diye kendine telkin etmen gerek.bende evlilik planları yaparken,son anda yırtmıştım.ucuz yırttım diye şükrettim hep...