• 26-10-2023, 23:38:30
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ciddi ilişki arayan yok ona göre bundan sonra hayatına bak.
  • 26-10-2023, 23:39:12
    #11
    aldatılan ünlü birinin bir konuşmasını dinlemiştim.
    aldatılma aldatanın kendi sorunu yani aldatılanın sorunu değil demişti.
    yani sorun sizi aldatanda sizde değil. o nedenle boş verin. hayat akıp gidiyor. işler ilerlemeden olması yaşanması sizin açınızdan belkide hayır oldu.
  • 26-10-2023, 23:46:18
    #12
    okuyunca ağzım açık kaldı hocam. 2 senedir evlilik hayali kurduğunuz, beyaz gelinlik içinde hayal ettiğiniz insanın böyle bişey yapmış olması gerçekten iğrenç.
    ömrünüz boyunca güven problemi yaşayacaksınız muhtemelen.
  • 26-10-2023, 23:46:47
    #13
    ah be hocam çok kötü olmuş gerçekten, çok üzücü bir durum insan ne diyeceğini bilmiyor hiçbir şey senden önemli değil kendin için böyle düşün
  • 26-10-2023, 23:47:38
    #14
    Geçmiş Olsun Hocam Zor İlerlemeden Fark etmeniz Sizin İçin Daha İyi Olmuş
  • 26-10-2023, 23:47:59
    #15
    Geçmiş olsun dua et allah’a ucuz kurtulmuşsun
  • 26-10-2023, 23:49:43
    #16
    hocam her şeyin ilki zordur zamana ihtiyacın başka bir şey yarana merhem olmaz. tek çare ZAMAN
  • 26-10-2023, 23:49:55
    #17
    Aksiyona hasret bunlar..

    Emin ol senden sonra bunu başkalarıyla yapacak..

    O abin dediğin adamı da aldatacak..NET
  • 26-10-2023, 23:50:45
    #18
    Özel ilişkilerimi hiçbir zaman arkadaşlarıma anlatmadım,max ''şöyle yazıyım mı vs.'' diye sordum