AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok zorlu bir süreç evet haklısınız. Kendinizi tek hissetmeyin stajyer psikologum 05365752882 her anda yazabilirsiniz.
Numarayı özelden versene öyle bura açık yazman yanlış

Konu sahibine gelecek olursak iyi ki görmüşsün +18 olduğunu okuduğumda beynimde sular fışkırdı ya abi dediğin insan bir de valla insanın o anda yanlış olay yapması herşey bir ana bağlı ama sakin ol psikologla konuş olmadı kendini bir hava almaya çıkar ve sakin kalmaya çalış