• 25-10-2023, 19:35:17
    #1
    2 hafta önce grip oldum çok ağır atlattım daha toparlayalı 1 hafta olmadan yeniden halsizlik ve ateş başladı. Çevreme de soruyorum iyileştim tekrar hasta oldum diyenler var. R10 da durumlar nasıl? Nasibini alanlar var mı bu salgından?
  • 25-10-2023, 19:36:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 kez oldum iyileştim daha gelmedi hocam. Öyle bir salgın ki ayağa kaldırmıyor. Allah yardımcınız olsun. Çok geçmiş olsun.
  • 25-10-2023, 19:39:14
    #3
    Bende atlattim ama son 3 yıldır nedense salginin etkisi baya uzun sürüyor. Normalde bogaz ağrısıyla soguk alginligiyla atlatilirdi şimdilerse tamamen vücut sistemini çökertiyor ayağa kaldırmıyor. Ates,sıtma,bogaz ağrısı cok berbat bi halde. 2 3 gün surecek hastalik 2 haftayi doldurmadan sanki vücuttan gitmiyor.
  • 25-10-2023, 19:39:20
    #4
    geçmiş olsun hocam 2 haftadır bende öyleyim ilaçsız zor atlatıcaz galiba.
  • 25-10-2023, 19:44:42
    #5
    10 gün önce çok kötüydüm. İlaç aldım mecbur çalışmaya devam ettiğim için. İlaçlar bitti, iyileştim sandım, tekrar nüksetti...
  • 25-10-2023, 19:45:50
    #6
    2 gün önce kardeşim hastaydı bu sabahta ben titreyerek uyandım ateşim var
  • 25-10-2023, 19:46:30
    #7
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 gün önce çok kötüydüm. İlaç aldım mecbur çalışmaya devam ettiğim için. İlaçlar bitti, iyileştim sandım, tekrar nüksetti...
    Aynısı hocam yemin ederim, ilaç alıp iyileştim mecburen. Şimdi ise iştahsızlık, ateş, vücut ağrıları, halsizlik olarak geri geldi.
  • 25-10-2023, 19:56:41
    #8
    salgın var hocam bende ağır 2 haftadır var hocam yeni geçmeye başladı burnum şelale gibi akıyordu 😁
  • 25-10-2023, 21:18:01
    #9
    Ben aşırı öksürüyorum, sürekli ağzımda acı tat var ve sümküryorum hep.