Bende atlattim ama son 3 yıldır nedense salginin etkisi baya uzun sürüyor. Normalde bogaz ağrısıyla soguk alginligiyla atlatilirdi şimdilerse tamamen vücut sistemini çökertiyor ayağa kaldırmıyor. Ates,sıtma,bogaz ağrısı cok berbat bi halde. 2 3 gün surecek hastalik 2 haftayi doldurmadan sanki vücuttan gitmiyor.