2 hafta önce grip oldum çok ağır atlattım daha toparlayalı 1 hafta olmadan yeniden halsizlik ve ateş başladı. Çevreme de soruyorum iyileştim tekrar hasta oldum diyenler var. R10 da durumlar nasıl? Nasibini alanlar var mı bu salgından?