DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 gün önce çok kötüydüm. İlaç aldım mecbur çalışmaya devam ettiğim için. İlaçlar bitti, iyileştim sandım, tekrar nüksetti...
Aynısı hocam yemin ederim, ilaç alıp iyileştim mecburen. Şimdi ise iştahsızlık, ateş, vücut ağrıları, halsizlik olarak geri geldi.