• 22-10-2023, 22:58:18
    #1
    Eylül ayının başında bir restoranda çalışmaya başladım. Çalıştığım günlerde hamburger yiyorum. Bazı uzmanlar ne diyor? "Hamburger yerseniz kilo alırsınız.". Bu açıklama doğru değil. Çünkü ben hamburger yedim ve zayıfladım. 1 hamburger yemekle kilo alınmaz. Genellikle 400 kalorilik hamburger yiyorum. Kilo almam için aynı hamburgerden 5 adet yemem lazım. Bu mantıkla bazı uzmanların sözü doğru olmuyor.

    Bana gelip sağlıklı olup olmadığından bahsetmeyin. Ben bol sebzeli tüketiyorum ve bu benim kararım. Benim düşüncemi değiştirmeye çalışmayın.
  • 22-10-2023, 22:59:38
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Saat daha 12'yi de geçmemiş ama hayret
  • 22-10-2023, 22:59:44
    #3
    merhaba hocam. ne yediğiniz değil nasıl yediğiniz önemli bence. bütün gün oturan biriyle aktif çalışan biri aynı şeyleri yese biri kilo alırken diğeri kilo verir.
  • 22-10-2023, 23:00:32
    #4
    Kalori fazlası yaratırsan kilo alırsın. Kalori açığı yaratırsan zayıflarsın. Ne yediğinin, içtiğinin bir önemi yok.
  • 22-10-2023, 23:00:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kabaca şöyle: kilo vermenin kuralı kalori açığı oluşturmak. 1hamburger x kalori ise gün içerisinde xx kalori harcıyorsanız buna kalori açığı nedir bu da kilo vermeye neden olur.
  • 22-10-2023, 23:00:50
    #6
    Yani bildiğim kadarıyla hamburgerdeki zararlı olan şey yağ ve bende gündelik yemeklerde daha çok ve zararlı yağ tükettiğimizi düşünüyorum.
  • 22-10-2023, 23:00:55
    #7
    Aman tanrım didim
  • 22-10-2023, 23:05:09
    #8
    En iyisi sanırım
    Ne yediğinizle alakalı bir durum değil ki zaten.
    Gün içerisinde yaktığınız kaloriden daha az kalori vücudunuza alırsanız zayıflarsınız, geçerseniz kilo alırsınız bu kadar basit.
  • 22-10-2023, 23:07:40
    #9
    ben 24 yasıma kadar 65 kiloy olarak hayatıma fit olarak devam ettim. 24 yasımdan sonra troit bezlerim bozuldu cok aşırı yemek yemediğim halde hatta çevremde benden 10 kat fazla yemek yediği halde fit kaldılar ben ise troit bezlerimin fazla yağ depolamasından kaynaklı geçen seneye kadar 130 kiloya kadar çıktım.

    her türlü diyetide denedim ama troit bezleri bozulunca ya çok kilo veriyor yada çok kilo alıyormuşuz. bu sebeple tüp mide ameliyatı oldum ve sorunu kökten çözdüm. söylediğiiz şeyler tamamen yüzeysel. yemek yemek yada yememekle kilo almanın hiç bir alakası yok vucutta bir takım anormallikler varsa ya fazla kilo alırsınız yada çok kilo verirsiniz tecrübeyle sabit.