Eylül ayının başında bir restoranda çalışmaya başladım. Çalıştığım günlerde hamburger yiyorum. Bazı uzmanlar ne diyor? "Hamburger yerseniz kilo alırsınız.". Bu açıklama doğru değil. Çünkü ben hamburger yedim ve zayıfladım. 1 hamburger yemekle kilo alınmaz. Genellikle 400 kalorilik hamburger yiyorum. Kilo almam için aynı hamburgerden 5 adet yemem lazım. Bu mantıkla bazı uzmanların sözü doğru olmuyor.

Bana gelip sağlıklı olup olmadığından bahsetmeyin. Ben bol sebzeli tüketiyorum ve bu benim kararım. Benim düşüncemi değiştirmeye çalışmayın.