ben 24 yasıma kadar 65 kiloy olarak hayatıma fit olarak devam ettim. 24 yasımdan sonra troit bezlerim bozuldu cok aşırı yemek yemediğim halde hatta çevremde benden 10 kat fazla yemek yediği halde fit kaldılar ben ise troit bezlerimin fazla yağ depolamasından kaynaklı geçen seneye kadar 130 kiloya kadar çıktım.
her türlü diyetide denedim ama troit bezleri bozulunca ya çok kilo veriyor yada çok kilo alıyormuşuz. bu sebeple tüp mide ameliyatı oldum ve sorunu kökten çözdüm. söylediğiiz şeyler tamamen yüzeysel. yemek yemek yada yememekle kilo almanın hiç bir alakası yok vucutta bir takım anormallikler varsa ya fazla kilo alırsınız yada çok kilo verirsiniz tecrübeyle sabit.