Anket Hangi Temayı Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 44
Hangi Temayı Kullanıyorsunuz?
R10 Default
%13,64 (6 Oy)
R10 Modern
%86,36 (38 Oy)
  • 20-10-2023, 21:31:16
    #1
    RMA
    Hiçlik Âleminin Yolcusu…
    Merhaba arkadaşlar.

    Ben hep Default temayı kullanıyorum. Merak ettim acaba diğer üyelerde durum nedir?

    Anketi oylarsanız hep beraber görürüz.

    Herkese iyi geceler..
  • 20-10-2023, 21:33:09
    #2
    Telegram Üye Çekimi
    Ben modern tema kullanıyorum
  • 20-10-2023, 21:34:11
    #3
    Modern
  • 20-10-2023, 21:35:21
    #4
    Moderan Dark
  • 20-10-2023, 21:41:38
    #5
    full dark + modern
  • 20-10-2023, 21:44:43
    #6
    meraktan default yaptım şimdi nasıl modern yapacağımı arıyorum
    ah şu merak varya bir gün başıma bela açacak amaaa
  • 20-10-2023, 21:44:48
    #7
    Dijital sektörde yeniliklere adapte olmak önemlidir, her ne kadar eski olsak bile; R10 Modern.

    R10 default kullanan sadece @Engin; abi var sanırım.
  • 20-10-2023, 21:46:01
    #8
    Kişisel Rütbe
    Defaultu dedeler kullanır
  • 20-10-2023, 21:57:12
    #9
    Modern tema son derece iyi bu arada default kullanan kaldı mı?