Konu
R10'da hangi temayı kullanıyorsunuz? :)
20-10-2023, 21:44:43
#6
ardabasar
meraktan default yaptım şimdi nasıl modern yapacağımı arıyorum
ah şu merak varya bir gün başıma bela açacak amaaa