Konu
R10'da hangi temayı kullanıyorsunuz? :)
20-10-2023, 21:44:48
#7
Egobusch
Dijital sektörde yeniliklere adapte olmak önemlidir, her ne kadar eski olsak bile;
R10 Modern
.
R10 default kullanan sadece
@
Engin
; abi var sanırım.