Konu
R10'da hangi temayı kullanıyorsunuz? :)
20-10-2023, 21:31:16
#1
RMA
Hiçlik Âleminin Yolcusu
Merhaba arkadaşlar.
Ben hep Default temayı kullanıyorum. Merak ettim acaba diğer üyelerde durum nedir?
Anketi oylarsanız hep beraber görürüz.
Herkese iyi geceler..