• 08-10-2023, 21:35:07
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni yanlış anladınız. Herhangi bir sorunum yok, güzel bir ailede büyüdüm ben cevremdekileri, cevremdekiler de beni sever. Normal biriyim yani. Benim ülkeme gelip zarar veren, insanımı yaralayan millete ben merhamet etmem. Deprem mi olmuş orada? Beni ilgilendirmez ne halleri varsa görsünler. Sen 6 şubatta deprem zamanı mağazaları yağmalaya, 11 yaşında masum bir çocuğun gözünü kör et, zararsız bir kıza park ortasında te... et. Ondan sonra bahane diyince ben suçlu olayım. Oh ne ala! Sen benim merhametimi sorgulayamazsın. Ama ben seninkini sorgularım. Çünkü ben o organizmalara karşı bir nefret içindeyim, yaptıklarını unutmadım ve intikam istiyorum. Ama sen çok kolay unutmuşsun. Masum, hayalleri olan ve ülkeye katkı sağlayacak gençlerin ölümüne göz yumuyorsun. Hangimiz merhametli!
    6 şubat örneğini verdiğin için yazıyorum depremi 3. günü sabahı arama kurtarma için ordaydım 1 hafta kadar da kaldım onlarca kişiyle konuşma şansım oldu. senin bu dediklerini ilk kendi milletimiz yaptı gözümle şahit olduğum olaylar oldu. sadece bir millet üzerinden gidip yargılama yapamazsın. popülistce internette duyduğunuz her şeye inanıp duruyorsunuz. kötüsü çok mu evet çok mülteci politikası buraya gelmeli miydi hayır gelmemeliydi ama allah aşkına afganistan da ki deprem için bu söylediğin ne halleri varsa görsünleri dünya bizim için söyleseydi toparlayamazdık. Azıcık insani düşünmeni ve olayları sadece sağdan soldan duyduğun şeylerle yorumlamamanı tavsiye ederim.
  • 08-10-2023, 22:02:50
    #20
    Profesyonel Tasarım Hiz.
    HopeGK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arapları günahım kadar sevmem, ama deprem çok farklı bir olay, Allah yardımcıları olsun.
    Afganlar Arap değil, çoğunlukla Peştun. Genelde İran kökenliler. Coğrafya olarak da Araplarla alakası yok.
  • 08-10-2023, 23:01:50
    #21
    Arkadaşlar asrın felaketi yaşandı bu ülkede 7 ay önce. Hatayda hala su sıkıntısı var. Yardım edecekseniz oraya edin duyarlı kardeşlerim. Nedir bu Arap, afgan seviciliginiz.
    Ben bu tür konuları şov olarak görüyorum. Önce kendi söküğünü dik.
    Orada ölen 2 bin. Turkiyede ölen 200.000 !
  • 09-10-2023, 11:43:09
    #22
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar asrın felaketi yaşandı bu ülkede 7 ay önce. Hatayda hala su sıkıntısı var. Yardım edecekseniz oraya edin duyarlı kardeşlerim. Nedir bu Arap, afgan seviciliginiz.
    Ben bu tür konuları şov olarak görüyorum. Önce kendi söküğünü dik.
    Orada ölen 2 bin. Turkiyede ölen 200.000 !
    Arap şu,bu değil insan olarak yardım yapmak lazım..
    Tabii önce kendi ülkemizde olması lazım ama sizin derdiniz ırkçılık..
    Hatay'da da arap çok. Bence mahusuru yok ama size bi hatırlatayım dedim.
  • 09-10-2023, 12:21:20
    #23
    MOZD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arap şu,bu değil insan olarak yardım yapmak lazım..
    Tabii önce kendi ülkemizde olması lazım ama sizin derdiniz ırkçılık..
    Hatay'da da arap çok. Bence mahusuru yok ama size bi hatırlatayım dedim.
    öz kardeşin evde aç. çalışmışsın çabalamışsın 3 kuruş para kazanmışsın. evde ailen senden yemek bekliyor.
    kazandığın 3 kuruş kendi ailenin bile karnını doyurmaya yetmiyor. yolda yabancı birisini görüyorsun. yardıma muhtaç. cebindeki 3 kuruşu tutup ona mı vereceksin ?
    bunun adına iyilik denmez. ahmaklık denir. bu kafada düşünen bir insana benim görüşüm ırkçılık gibi gelir. ama zaten böyle bir kafa yapısına sahip olduğun için ırkçı olduğumu düşünüyorsun. benim yaptığım aslında önce CAN demek. canan şurda dursun.

    ve ekleyeyim, bu tavırlarınız asla samimi gelmiyor. yukarıda yazdığım durumu yaşayacakların %99'u ailesini bile düşünmeden önce BEN diyecek insanlar gelmiş burda din kardeşlerimiz diyor.

    vel hasıl kelam, SAMİMİYET AZİZİM SAMİMİYET.
  • 09-10-2023, 15:58:23
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Suçun bireysel olduğunu hala kavrayamamış milyonlarca insan var. Aynı milyonlarca insan ayrılıkçı milliyetçiliği ve ırkçılığı marifet zannediyor. Bu çerçevede duyguların düşüncelerin vicdan ve adalet anlayışının faşistçe olması çok normal.

    Hayatım boyunca tanıdığım türk milliyetçilerinin yarısı ittihatçı ulusalcı, diğer yarısı ise ülkücü milliyetçiydi. Ama hemen hepsi de ahlaksızlık ırkçılık adaletsizlik ve faşizm konusunda birbiriyle yarışıyordu. Her iki kesim de birbirine ideolojik fark nedeniyle azılı düşman kesimler.

    Gömleğin ilk düğmesi yanlış iliklenirse tüm düğmeler hatalı olur. Bazı gerçekleri çok geç farkettim ama daha en başından beri her türlü ırkçı milliyetçi kesimlerden uzak durarak doğru yaptığımı anlamış oldum.

    Bunlar lafa gelince dünyayı kurtarır, ama icraatte kendi göZünü kurtarmak için her türlü manevi ve insani değeri pazara çıkarır satar. Sana bana milliyetçilik taslayanların çoğu üç-kağıtçılık ahlaksızlık yalan dolan mafya üzerinden kendine menfaat koparır.

    Verdiğim örnekler benim hayat tecrübemden. Yine yaptığım yorumdan alınıp da kendi üzerinize alınmayın. Ama ülke ve toplum gerçeği de bu şekilde. Bir gün siz de bol bol kazık yiyince daha iyi anlarsınız.
  • 09-10-2023, 16:03:18
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bu forumun herhalde 70% nazi düsüncelere sahip. Cok tehlikeli.
  • 09-10-2023, 19:38:38
    #26
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öz kardeşin evde aç. çalışmışsın çabalamışsın 3 kuruş para kazanmışsın. evde ailen senden yemek bekliyor.
    kazandığın 3 kuruş kendi ailenin bile karnını doyurmaya yetmiyor. yolda yabancı birisini görüyorsun. yardıma muhtaç. cebindeki 3 kuruşu tutup ona mı vereceksin ?
    bunun adına iyilik denmez. ahmaklık denir. bu kafada düşünen bir insana benim görüşüm ırkçılık gibi gelir. ama zaten böyle bir kafa yapısına sahip olduğun için ırkçı olduğumu düşünüyorsun. benim yaptığım aslında önce CAN demek. canan şurda dursun.

    ve ekleyeyim, bu tavırlarınız asla samimi gelmiyor. yukarıda yazdığım durumu yaşayacakların %99'u ailesini bile düşünmeden önce BEN diyecek insanlar gelmiş burda din kardeşlerimiz diyor.

    vel hasıl kelam, SAMİMİYET AZİZİM SAMİMİYET.
    Yardımı önce kendi ailemize yapmamız gerektiğini zaten kabul ettim bir önceki postumda. Samimiyet arayabilmek için tanımak gerekiyor. Beni tanıdığınıza pek emin değilim.
  • 09-10-2023, 19:46:55
    #27
    Geçmiş olsun diyebilirim sadece...