Arap şu,bu değil insan olarak yardım yapmak lazım..
Tabii önce kendi ülkemizde olması lazım ama sizin derdiniz ırkçılık..
Hatay'da da arap çok. Bence mahusuru yok ama size bi hatırlatayım dedim.
öz kardeşin evde aç. çalışmışsın çabalamışsın 3 kuruş para kazanmışsın. evde ailen senden yemek bekliyor.
kazandığın 3 kuruş kendi ailenin bile karnını doyurmaya yetmiyor. yolda yabancı birisini görüyorsun. yardıma muhtaç. cebindeki 3 kuruşu tutup ona mı vereceksin ?
bunun adına iyilik denmez. ahmaklık denir. bu kafada düşünen bir insana benim görüşüm ırkçılık gibi gelir. ama zaten böyle bir kafa yapısına sahip olduğun için ırkçı olduğumu düşünüyorsun. benim yaptığım aslında önce CAN demek. canan şurda dursun.
ve ekleyeyim, bu tavırlarınız asla samimi gelmiyor. yukarıda yazdığım durumu yaşayacakların %99'u ailesini bile düşünmeden önce BEN diyecek insanlar gelmiş burda din kardeşlerimiz diyor.
vel hasıl kelam, SAMİMİYET AZİZİM SAMİMİYET.