Beni yanlış anladınız. Herhangi bir sorunum yok, güzel bir ailede büyüdüm ben cevremdekileri, cevremdekiler de beni sever. Normal biriyim yani. Benim ülkeme gelip zarar veren, insanımı yaralayan millete ben merhamet etmem. Deprem mi olmuş orada? Beni ilgilendirmez ne halleri varsa görsünler. Sen 6 şubatta deprem zamanı mağazaları yağmalaya, 11 yaşında masum bir çocuğun gözünü kör et, zararsız bir kıza park ortasında te... et. Ondan sonra bahane diyince ben suçlu olayım. Oh ne ala! Sen benim merhametimi sorgulayamazsın. Ama ben seninkini sorgularım. Çünkü ben o organizmalara karşı bir nefret içindeyim, yaptıklarını unutmadım ve intikam istiyorum. Ama sen çok kolay unutmuşsun. Masum, hayalleri olan ve ülkeye katkı sağlayacak gençlerin ölümüne göz yumuyorsun. Hangimiz merhametli!
6 şubat örneğini verdiğin için yazıyorum depremi 3. günü sabahı arama kurtarma için ordaydım 1 hafta kadar da kaldım onlarca kişiyle konuşma şansım oldu. senin bu dediklerini ilk kendi milletimiz yaptı gözümle şahit olduğum olaylar oldu. sadece bir millet üzerinden gidip yargılama yapamazsın. popülistce internette duyduğunuz her şeye inanıp duruyorsunuz. kötüsü çok mu evet çok mülteci politikası buraya gelmeli miydi hayır gelmemeliydi ama allah aşkına afganistan da ki deprem için bu söylediğin ne halleri varsa görsünleri dünya bizim için söyleseydi toparlayamazdık. Azıcık insani düşünmeni ve olayları sadece sağdan soldan duyduğun şeylerle yorumlamamanı tavsiye ederim.