Arkadaşlar asrın felaketi yaşandı bu ülkede 7 ay önce. Hatayda hala su sıkıntısı var. Yardım edecekseniz oraya edin duyarlı kardeşlerim. Nedir bu Arap, afgan seviciliginiz.
Ben bu tür konuları şov olarak görüyorum. Önce kendi söküğünü dik.
Orada ölen 2 bin. Turkiyede ölen 200.000 !
Arap şu,bu değil insan olarak yardım yapmak lazım..
Tabii önce kendi ülkemizde olması lazım ama sizin derdiniz ırkçılık..
Hatay'da da arap çok. Bence mahusuru yok ama size bi hatırlatayım dedim.