• 08-10-2023, 17:12:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede de Türk dnası taşıyan sayısız hırsız te-cavüzcü ahlaksızüç-kağıtçı hain vs insan var. Ama çoğumuz, kendi yaptığımız veya yakınlarımızın yaptığı haksızlıkları örtbas adiyoruz.
    Ancak bir yabancı suç işlediği zaman derhal ırkçı faşist yüzümüzü gösteriyoruz.

    Yeri geldi çinli diye koreli dövmüş bir toplumuz. daha geçenlerde bir baba, kızının iftirası nedeniyle suçsuz bir genci öldürdü. Sonra da polisin elinde kahraman gibi pöykürdü, ne yaptığının farkında bile değil.

    ***
    Dört kişilik bir olay.
    (1)Kız bir oğlanla(2) zina yapıyor.
    Kendisiyle ilgisi olmayan masum bir gence(3) tecavüz etti diye iftira atıyor.
    Kızın babası da(4) iftiraya uğrayan genci hiç sormadan dinlemeden öldürüyor.

    3 tane suçlu halinden memnunken 1 tane masum mağdur oluyor. Maalesef ki ülkemizde toplumun durumu da tıpkı bunun gibi. Afganlıyı pakistanlıyı linç etmek kolay. Peki daha fazla rezalet kendi içimizde yaşanınca ne kadar adil davranıyoruz?
    Misafir; 👍
  • 08-10-2023, 17:26:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HopeGK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arapları günahım kadar sevmem, ama deprem çok farklı bir olay, Allah yardımcıları olsun.
    afgan arap alakayı nasıl kurdun bilader
  • 08-10-2023, 17:55:03
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmuşsa olmuş kardeşim bize ne
    bir sorunun seni ilgilendirmesi için illa senin tepende gerçekleşmesi gerekmez.
    vicdan merhamet gibi kavramlar insanların kalbinde olan bir şeydir.
    kiminde eksik kiminde fazladır ve bazısında ne yazık ki hiç yoktur.
    bu kavramların dini dili ırkı cinsiyeti rengi olmaz.
    o tabloda ilk aklına gelen annen, baban, eşin kızın en sevdiklerin olur.
    empati kuramamanızı anlamak zor değil . sizi tenzih ederek belirteyim sevgisiz büyümüş merhametsiz ortamlarda yetişmiş bazı bireylerse bu tip rahatsızlıklar görülebilir.
    eğer bu olaylar sizi hiç ilgilendirmiyor ise zerre bir hissiyatınız yok ise illa ben buradayım diye kendinizi belli etmek zorunda değilsiniz.
    hiç kimse sizden destek beklemiyor herhangi birinden de beklemiyor. konuyu açan arkadaş da zaten bilmek isteyen olursa diye açmış.
    ama siz gibi "yani bana ne bizlik ne var" gibi cümleler ile kendi kararmış merhametini dışa vurmak isteyen arkadaşlara önerim; görmeyin sessiz olun yeterli.
    emin olun öyle daha mutlu olursunuz.
    Sevgiler
  • 08-10-2023, 18:04:59
    #13
    Kişisel Rütbe
    Depremin acısını yaşadım arkadaşımı dahi kaybettim Allah kimseye yaşatmasın
  • 08-10-2023, 18:05:36
    #14
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sorunun seni ilgilendirmesi için illa senin tepende gerçekleşmesi gerekmez.
    vicdan merhamet gibi kavramlar insanların kalbinde olan bir şeydir.
    kiminde eksik kiminde fazladır ve bazısında ne yazık ki hiç yoktur.
    bu kavramların dini dili ırkı cinsiyeti rengi olmaz.
    o tabloda ilk aklına gelen annen, baban, eşin kızın en sevdiklerin olur.
    empati kuramamanızı anlamak zor değil . sizi tenzih ederek belirteyim sevgisiz büyümüş merhametsiz ortamlarda yetişmiş bazı bireylerse bu tip rahatsızlıklar görülebilir.
    eğer bu olaylar sizi hiç ilgilendirmiyor ise zerre bir hissiyatınız yok ise illa ben buradayım diye kendinizi belli etmek zorunda değilsiniz.
    hiç kimse sizden destek beklemiyor herhangi birinden de beklemiyor. konuyu açan arkadaş da zaten bilmek isteyen olursa diye açmış.
    ama siz gibi "yani bana ne bizlik ne var" gibi cümleler ile kendi kararmış merhametini dışa vurmak isteyen arkadaşlara önerim; görmeyin sessiz olun yeterli.
    emin olun öyle daha mutlu olursunuz.
    Sevgiler
    Beni yanlış anladınız. Herhangi bir sorunum yok, güzel bir ailede büyüdüm ben cevremdekileri, cevremdekiler de beni sever. Normal biriyim yani. Benim ülkeme gelip zarar veren, insanımı yaralayan millete ben merhamet etmem. Deprem mi olmuş orada? Beni ilgilendirmez ne halleri varsa görsünler. Sen 6 şubatta deprem zamanı mağazaları yağmalaya, 11 yaşında masum bir çocuğun gözünü kör et, zararsız bir kıza park ortasında te... et. Ondan sonra bahane diyince ben suçlu olayım. Oh ne ala! Sen benim merhametimi sorgulayamazsın. Ama ben seninkini sorgularım. Çünkü ben o organizmalara karşı bir nefret içindeyim, yaptıklarını unutmadım ve intikam istiyorum. Ama sen çok kolay unutmuşsun. Masum, hayalleri olan ve ülkeye katkı sağlayacak gençlerin ölümüne göz yumuyorsun. Hangimiz merhametli!
  • 08-10-2023, 18:19:21
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni yanlış anladınız. Herhangi bir sorunum yok, güzel bir ailede büyüdüm ben cevremdekileri, cevremdekiler de beni sever. Normal biriyim yani. Benim ülkeme gelip zarar veren, insanımı yaralayan millete ben merhamet etmem. Deprem mi olmuş orada? Beni ilgilendirmez ne halleri varsa görsünler. Sen 6 şubatta deprem zamanı mağazaları yağmalaya, 11 yaşında masum bir çocuğun gözünü kör et, zararsız bir kıza park ortasında te... et. Ondan sonra bahane diyince ben suçlu olayım. Oh ne ala! Sen benim merhametimi sorgulayamazsın. Ama ben seninkini sorgularım. Çünkü ben o organizmalara karşı bir nefret içindeyim, yaptıklarını unutmadım ve intikam istiyorum. Ama sen çok kolay unutmuşsun. Masum, hayalleri olan ve ülkeye katkı sağlayacak gençlerin ölümüne göz yumuyorsun. Hangimiz merhametli!
    şimdi bu yazdıklarını şu an orada deprem de ölenler mi yapmış ?
    akşamları biraz haber izlersen aslında insanların ne kadar cani olduklarını hatta kanallar dışına çıkarsan yakın zamanda ülkemizde türk kimlikli olan ve mültecilerin eşlerine kocalarının yanında tecavüz eden türk demeye utandığım mahlukların haberlerini mutlaka görmüşsündür araştırarak çok daha beterlerini görebilirsin. daha dün otobüste bir bayana akla zarar tacizde bulunan yine türk asıllı bu ülkenin vatandaşını çok net görebilirsin.
    şimdi bu toplum tacizci mi tecavüzcü mü ?
    -asla
    demek ki neymiş suç kişiselmiş ve toplum geneline yansıtılamazmış.
    3 dengesiz avm yağmaladı diye tüm ülke hırsız olmaz.
    adalet hak hukuk suçluyu değil sonuna kadar masumiyeti aramaktan geçer.
    kimse senin merhametini sorgulamıyor kimsenin umrunda de değil açıkcası. bence sen de kendi sınırlarında eleştirine devam et . senin de kimsenin merhametini sorgulamak haddin değil.
  • 08-10-2023, 19:54:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Insan olmadığımı ima ediyorsun. Komik. Sem önce kendi ülkende ki mağdurlara bak sonra gel. 38 yaşına gelmişsin ama vicdandan muafsin belli
    vicdan diyorsun 2000 kişinin vefatı umrunda değil hangi vicdan nasıl vicdan , sen kendini düşün 100 yaşına da gelsen vicdansız öleceksin ?
  • 08-10-2023, 20:11:11
    #17
    sagirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vicdan diyorsun 2000 kişinin vefatı umrunda değil hangi vicdan nasıl vicdan , sen kendini düşün 100 yaşına da gelsen vicdansız öleceksin ?
    Benim vicdanım onlarla değil, onların ö*dürdüğü masum TÜRK gençlerine, çocuklara.
  • 08-10-2023, 20:35:59
    #18
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afganistan'da deprem oldu can kaybı 2000 in üstüne yükseldi forumda kimse paylasmamis sanırım
    Belki birileri maddi manevi yardım eder diye paylaşıyorum

    Allah yardımcıları olsun.
    Buradan görünce şaşırdım haberlerde manşet olmadı sanırım ülkeden dolayı eğer avrupada bir ülkede 1 kişi ölseydi manşet olurdu.
    Umarım yeterli desteği görürler köy evleri hep yıkılmış afganıstanda da tarım ve hayvancılık en büyük gelir kaynağı diye biliyorum bu durum ekonomiyi çok etkiler Allah yardımcıları olur inşallah.