looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyede de Türk dnası taşıyan sayısız hırsız te-cavüzcü ahlaksızüç-kağıtçı hain vs insan var. Ama çoğumuz, kendi yaptığımız veya yakınlarımızın yaptığı haksızlıkları örtbas adiyoruz.
Ancak bir yabancı suç işlediği zaman derhal ırkçı faşist yüzümüzü gösteriyoruz.

Yeri geldi çinli diye koreli dövmüş bir toplumuz. daha geçenlerde bir baba, kızının iftirası nedeniyle suçsuz bir genci öldürdü. Sonra da polisin elinde kahraman gibi pöykürdü, ne yaptığının farkında bile değil.

***
Dört kişilik bir olay.
(1)Kız bir oğlanla(2) zina yapıyor.
Kendisiyle ilgisi olmayan masum bir gence(3) tecavüz etti diye iftira atıyor.
Kızın babası da(4) iftiraya uğrayan genci hiç sormadan dinlemeden öldürüyor.

3 tane suçlu halinden memnunken 1 tane masum mağdur oluyor. Maalesef ki ülkemizde toplumun durumu da tıpkı bunun gibi. Afganlıyı pakistanlıyı linç etmek kolay. Peki daha fazla rezalet kendi içimizde yaşanınca ne kadar adil davranıyoruz?
Misafir; 👍