Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmuşsa olmuş kardeşim bize ne
bir sorunun seni ilgilendirmesi için illa senin tepende gerçekleşmesi gerekmez.
vicdan merhamet gibi kavramlar insanların kalbinde olan bir şeydir.
kiminde eksik kiminde fazladır ve bazısında ne yazık ki hiç yoktur.
bu kavramların dini dili ırkı cinsiyeti rengi olmaz.
o tabloda ilk aklına gelen annen, baban, eşin kızın en sevdiklerin olur.
empati kuramamanızı anlamak zor değil . sizi tenzih ederek belirteyim sevgisiz büyümüş merhametsiz ortamlarda yetişmiş bazı bireylerse bu tip rahatsızlıklar görülebilir.
eğer bu olaylar sizi hiç ilgilendirmiyor ise zerre bir hissiyatınız yok ise illa ben buradayım diye kendinizi belli etmek zorunda değilsiniz.
hiç kimse sizden destek beklemiyor herhangi birinden de beklemiyor. konuyu açan arkadaş da zaten bilmek isteyen olursa diye açmış.
ama siz gibi "yani bana ne bizlik ne var" gibi cümleler ile kendi kararmış merhametini dışa vurmak isteyen arkadaşlara önerim; görmeyin sessiz olun yeterli.
emin olun öyle daha mutlu olursunuz.
Sevgiler