• 06-10-2023, 15:27:53
    #1
    2 adet davetiye hakkım var, çekindiğim için pek kullanmıyorum. Ama sürekli orada görmek sinirimi bozuyor, açıkçası. 2 kişiyi davet edip sıfırlamak istiyorum.
    İsim, soyisim ve mail adresinizi gönderirseniz, 2 kişiyi R10 topluluğumuza katılması için davet edebilirim.


    Profildeki wpden iletişime geçebilir.
  • 06-10-2023, 15:30:42
    #2
    kvp
    helpful
    Merhaba,

    Bu konuda bence hassas davranmanızı yeğlerim. Çünkü tanımadığınız bir kişiyi davet etmek, ona kefil olmak ile aynı şeye tekabül edebiliyor.
  • 06-10-2023, 15:31:47
    #3
    Hocam bence tanıdığınıza verin bu şekilde dağıtmak, satmaktan farkı olmaz.
  • 06-10-2023, 15:32:00
    #4
    kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bu konuda bence hassas davranmanızı yeğlerim. Çünkü tanımadığınız bir kişiyi davet etmek, ona kefil olmak ile aynı şeye tekabül edebiliyor.
    Ben daha davet ettiği için ban yiyen birini görmedim forumda sanmıyorum böyle bir politika olduğunu @Yeniceri; hocam daha iyi bilir tabi.
  • 06-10-2023, 15:36:43
    #5
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha davet ettiği için ban yiyen birini görmedim forumda sanmıyorum böyle bir politika olduğunu @Yeniceri; hocam daha iyi bilir tabi.
    Zaten meshul olmuyorsunuz o kişiden. Fakat söylenmek istenen badoslama öyle ilk gelen alır mantığıyla davetiye dağıtırsanız forumu aktif takip eden dolandırıcılar o ilklerden olup üyelik açabilir. Demek isteniliyor çevrenizi veya foruma üye olan arkadaşlardan yakınını davet etmek isteyenlere verebilirsiniz.
  • 06-10-2023, 15:36:43
    #6
    Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence tanıdığınıza verin bu şekilde dağıtmak, satmaktan farkı olmaz.
    Satmak: bir şey alıp karşılığında vermek olur. Satış yok ama evet sıfırlamak için dağıtmak sayılabilir.
  • 06-10-2023, 15:37:24
    #7
    kvp
    helpful
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha davet ettiği için ban yiyen birini görmedim forumda sanmıyorum böyle bir politika olduğunu @Yeniceri; hocam daha iyi bilir tabi.
    Orası öyledir tabii değerli hocam fikrine saygım sonsuz fakat vicdanen rahatsız olunabiliyor.

    Örneğin sizin davetinizle bir arkadaş d*landırıcılık yapsa, o d*landırılan arkadaşın parası zor bir paraysa. Kötü bir durum tabii ki...

    Ben sizin için söylüyorum hani benlik bir şey yok ortada ama düşündüğümden yazdım yanlış anlama beni.
  • 06-10-2023, 15:37:37
    #8
    Bütün ümidim gençliktedir
    Çok sevdiğim bir söz vardır; " Kavun karpuz değil ki koklayarak alalım".

    Kimin iyi kimin kötü olduğunu bilmediğimiz bir zamandayız. Bu davetiyeleri rastgele vermekten ziyade, foruma faydalı olabilecek ya da forumdan faydalanabilecek birilerine vermenizi tavsiye ederim.

    Biri bir başkasını mağdur etti diye davet edeni sorumlu tutmuyoruz. Tabii aralarında bir ilişki varsa ve davet edenin de mağduriyette payı varsa o zaman ayrı. Ancak işin vicdani boyutu da var. Şahsen benim davet ettiğim biri bir başkasını mağdur ederse, pek rahat edemem. Ama davetiye yollamaktan da çok çekinmeyin. Biraz araştırın, kimdir necidir, telefonu kaçtır vs..
  • 06-10-2023, 15:41:59
    #9
    kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bu konuda bence hassas davranmanızı yeğlerim. Çünkü tanımadığınız bir kişiyi davet etmek, ona kefil olmak ile aynı şeye tekabül edebiliyor.
    böyle bir durum söz konusu değil istediği kişiye verebiliyor ama kasıtlı olarak *********** alırsa sıkıntı bilmediği için problem teşkil etmiyor kurallarda da yazar bu durum