Ben daha davet ettiği için ban yiyen birini görmedim forumda sanmıyorum böyle bir politika olduğunu
@Yeniceri; hocam daha iyi bilir tabi.
Orası öyledir tabii değerli hocam fikrine saygım sonsuz fakat vicdanen rahatsız olunabiliyor.
Örneğin sizin davetinizle bir arkadaş d*landırıcılık yapsa, o d*landırılan arkadaşın parası zor bir paraysa. Kötü bir durum tabii ki...
Ben sizin için söylüyorum hani benlik bir şey yok ortada ama düşündüğümden yazdım yanlış anlama beni.