Bütün ümidim gençliktedir
Çok sevdiğim bir söz vardır; " Kavun karpuz değil ki koklayarak alalım".
Kimin iyi kimin kötü olduğunu bilmediğimiz bir zamandayız. Bu davetiyeleri rastgele vermekten ziyade, foruma faydalı olabilecek ya da forumdan faydalanabilecek birilerine vermenizi tavsiye ederim.
Biri bir başkasını mağdur etti diye davet edeni sorumlu tutmuyoruz. Tabii aralarında bir ilişki varsa ve davet edenin de mağduriyette payı varsa o zaman ayrı. Ancak işin vicdani boyutu da var. Şahsen benim davet ettiğim biri bir başkasını mağdur ederse, pek rahat edemem. Ama davetiye yollamaktan da çok çekinmeyin. Biraz araştırın, kimdir necidir, telefonu kaçtır vs..