2 adet davetiye hakkım var, çekindiğim için pek kullanmıyorum. Ama sürekli orada görmek sinirimi bozuyor, açıkçası. 2 kişiyi davet edip sıfırlamak istiyorum.
İsim, soyisim ve mail adresinizi gönderirseniz, 2 kişiyi R10 topluluğumuza katılması için davet edebilirim.
Profildeki wpden iletişime geçebilir.