Bir ajans sahibi yazılımcı olarak yazıyorum bunu.
Sevgili ajans ve işverenler, çok basitse eğer istedikleriniz kendiniz yapın veya yapay zeka kullanın.
Kimsenin emeğini öldürmeyin.
Arkadaşlar çok basit bir şey istiyorum, çok zamanınızı almaz.
sadece YouTubeun aynısını kodlamanız lazım, benim vaktim olsa yaparım ama yetişemiyorum. Dediğim gibi iş çok basit.
Arkadaşlar çok basit bir şey istiyorum, çok zamanınızı almaz.
sadece YouTubeun aynısını kodlamanız lazım, benim vaktim olsa yaparım ama yetişemiyorum. Dediğim gibi iş çok basit.
not: deadline 3 gün kaldı. özverili çalışacak arkadaşlar yazsın
Bir ajans sahibi yazılımcı olarak yazıyorum bunu.
Sevgili ajans ve işverenler, çok basitse eğer istedikleriniz kendiniz yapın veya yapay zeka kullanın.
Kimsenin emeğini öldürmeyin.
Kendisi yapabilse zaten sormaz hocam.
Kendisi yapamıyor diye bir çizgi çiziminden de binlerce TL isteyenler oluyor.
Bazı işler vardır ki bu işin erbapları için 10 dakika sürmez.
Kendisi yapabilse zaten sormaz hocam.
Kendisi yapamıyor diye bir çizgi çiziminden de binlerce TL isteyenler oluyor.
Bazı işler vardır ki bu işin erbapları için 10 dakika sürmez.
Beğenmezseniz yapmazsınız hocam. Neden bazı konularda sürekli ağlamalı konular açılıyor bilmiyorum.
Adamın bütçesi odur, yapmak istediği şey odur. Yani sanki memleket meselesi gibi bakıyorum bazen konular sürekli ağlak şeyler...
Mesela bazen üye soru soruyor. Basit sorular yani.
Örneğin instagram'dan mail gelmiyor diyor...
Bu çokmu tecrübe istenen konular. Bunun için insanlardan 500 TL istendiğini biliyorum.
Cevap olarak; kullandığınız maile bir adet facebook adresi açın 10 dakika sonra instagramdan yeniden deneyin.