sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir ajans sahibi yazılımcı olarak yazıyorum bunu.
Sevgili ajans ve işverenler, çok basitse eğer istedikleriniz kendiniz yapın veya yapay zeka kullanın.
Kimsenin emeğini öldürmeyin.
Kendisi yapabilse zaten sormaz hocam.
Kendisi yapamıyor diye bir çizgi çiziminden de binlerce TL isteyenler oluyor.
Bazı işler vardır ki bu işin erbapları için 10 dakika sürmez.